Blogi

Kirjoitamme kiinteistöalan sosiaalisen median mainnonnasta. 
Keskitymme pääasiassa Facebook-mainontaan ja Instagram-mainontaan.


Osa asiakkaistamme on kysynyt meiltä, että miten saamme Somebuusterilla asuntojen somemainoksista selvästi parempia tuloksia, kuin mitä heidän aiemmat kokemuksensa ovat. Kysymyksiä esittävät useimmiten ne asiakkaat, jotka ovat tehneet asuntojen somemainontaa myös itse tai heillä on ollut aiemmin jokin digimarkkinointitoimija siinä apuna.

Olemme saaneet huomata, että kiinteistömarkkina on ollut korkojen nousun vaikutuksesta melkoisessa myllerryksessä. Asuntokauppojen suhteen volyymit ovat romahtaneet edellisistä vuosista ja asuntojen hinnat laskeneet. Vuokramarkkinassa taas on vuokranantajilla kovia vuokrannostopaineita ja samalla kovaa kilpailua vuokralaisista.

Mukavaa alkanutta syyskuuta!

Hyödynnätkö aktiivisesti maksullista somemainontaa uusien asiakkaiden ja toimeksiantojen hankkimisessa?

Kesän aikana useampi välittäjäasiakkaamme kysyi meiltä, voisiko mainoskampanjoita hyödyntää myös asiakashankinnassa. Kysymyksiin jouduimme vastaamaan "mahdollisesti" tai "mietimme asiaa", koska keskityimme palvelemaan...

Mukavaa kesää kaikille blogin lukijoille!

Olemme työstäneet Somebuusterilla keväästä asti vanhojen myytävien asuntojen sosiaalisen median mainontaa ja kun tällä hetkellä eletään hiljaisempaa ajanjaksoa lomien johdosta heinäkuussa, päätin aloittaa kirjoittaa kokemuksistamme.

Miten somemainonta toimii vanhoille myytäville asunnoille, millaisia...