Somesta kiinteistönvälittäjän asiakashankinnan moottori!
Mukavaa alkanutta syyskuuta!
Hyödynnätkö aktiivisesti maksullista somemainontaa uusien asiakkaiden ja toimeksiantojen hankkimisessa?
Kesän aikana useampi välittäjäasiakkaamme kysyi meiltä, voisiko mainoskampanjoita hyödyntää myös asiakashankinnassa. Kysymyksiin jouduimme vastaamaan "mahdollisesti" tai "mietimme asiaa", koska keskityimme palvelemaan 100 prosenttisesti asuntojen kohdemainonnassa ja valmista asiakashankintaan suunnattuna kampanjakonseptia ei ollut olemassa.
Kyselyitä emme ihmetelleet. Onhan uusasiakashankinta olennainen osa menestymistä välitysalalla ja lisäksi maksettua somemainontaa aktiivisesti hyödyntävät välittäjät kyllä tietävät, miten kustannustehokas kanava some on, niin asunnon ostoa kuin myyntiä pohtivien henkilöiden tavoittamisessa.
Tarpeeseen halusimme kuitenkin vastata, koska on sitten kyse myytävien tai vuokrattavien asuntojen kohdemainonnasta, välittäjän henkilöbrändäyksestä tai asiakashankinnassa, niin somemainonnan hyödyt tavoitettavuuden ja kohdentamisen osalta, ovat mielestämme aivan samat.
Viime viikon perjantaina pääsimme julkaisemaan tai tiedottamaan asiakkaita uudesta Liidibuusterikampanjasta, joka on rakennettu tukemaan välittäjän asiakashankintaa. Seuraamme mielenkiinnolla tuloksia ensimmäisten käynnissä olevien kampanjoiden osalta.
Terveisin
Jaakko, Somebuusteri Oy
Kaipaatko tehoa asiakashankintaan?
Liidibuusteri