Näin yli 20-kertaistat asunnon myynti-ilmoituksen vierailijamäärän

10.08.2023

Hei taas!

Seuraatko säännöllisesti asuntoportaalien (Etuovi/Oikotie) tilastoja myynti-ilmoituksen vierailijamääristä?

Jos et, kerromme miksi kannattaisi.

Alkukeväästä tähän päivään toteuttamiemme mainoskampanjoiden osalta olemme huomanneet, että vanhojen asuntojen somemainosten tuomien käyttäjämäärien kasvulla on suora korrelaatio lisääntyneisiin yhteydenottoihin ja näyttöpyyntöihin.

Saimme asiakkaaltamme keväällä yksiön Kirkkonummelta mainostettavaksi. Asunto oli ollut myytävänä usean kuukauden ja sen hetkinen myynti-ilmoituksen vierailijamäärä päiväkohtaisesti oli noin 7 henkilöä.

Kohteelle toteutettiin viikon kestävä somemainoskampanjan, jolla vierailijaliikenne nousi 20-kertaiselle tasolle noin 140 vierailijaa/päivä. Vierailijamäärän kova kasvu johti potentiaalisten ostajien yhteydenottoihin ja näyttöpyyntöihin.

Asuntoportaalit tarjoavat myynti-ilmoituksista hyvää numerodataa, jota kannattaa jatkuvasti seurata ja hyödyntää myynnin tukena. 

Enemmän vierailijoita -> enemmän potentiaalisia ostajia -> enemmän yhteydenottoja -> enemmän näyttöpyyntöjä -> Parempi asuntokauppa.

Kesäterveisin
Jaakko, Somebuusteri Oy


Kaipaatko lisää vierailijoita asunnon myynti-ilmoitukseen?
Myyntibuusteri
Myyntibuusteri (Teho)